Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Restaurant Sfinx. Meer weten? Ontdek meer
Alco
20 jun 2026 om 20:32
Het vlees was lekker maar de patat was koud en slap
Menno
30 mei 2026 om 11:45
Het was heerlijk vers en warm
barbara
25 mei 2026 om 20:11
Heerlijke spareribs, voor herhaling vatbaar en altijd weer super op tijd. jullie blijven onze favoriet in Lekkerkerk.
Gerda
11 mei 2026 om 12:27
het was deze ronde echt heel erg slecht. zijn we niet gewend.
justian
9 mei 2026 om 23:51
echte lekkuurrrr
Tiffany
20 apr 2026 om 20:27
Pita en kapsalon prima zoals gewoonlijk. Maar wtf was die moussake. Hoop bechamel drab met wat stukjes aardappelen. Geen vlees of aubergine te bespeuren. Heel teleurstellend.
LJG
11 apr 2026 om 19:03
Heerlijk, snel en netjes
Kees
28 mrt 2026 om 21:37
Het begon al goed, ze hadden de pizza om de doos gedaan! Van schrik de doos opgegeten. Er zitten nu allemaal kartonsnippers in mn kak. We komen hier zeker terug!
Jop
14 feb 2026 om 19:55
Lekker, nog warm en vriendelijke man
Mark
14 feb 2026 om 8:31
Lekker en warm gegeten plus snelle bezorging!
Loes
28 jan 2026 om 20:05
Top
Henk
3 jan 2026 om 23:20
Bifteki was weer goud Sam